با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تفاهم نامه ۳ جانبه‌ای میان اداره‌کل محیط زیست، پارک علم و فناوری و استانداری خراسان‌رضوی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 15 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی، در جلسه هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و حوزه علمیه استان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تفاهم نامه سه جانبه‌ای در دفتر استاندار خراسان رضوی به امضاء علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، حمید صالحی مدیرکل حفاظت محیط زیست و حسن علم‌الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی رسید.

مدیر‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی دراین باره اظهار داشت‌: این تفاهم‌نامه به‌طور کلی به منظور توسعه همکاری‌های موثر و هم افزایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه‌ها‌، مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی منعقد شده و هدف از آن ایجاد زمینه‌های به‌کارگیری ظرفیت‌های علمی، تخصصی و فناوری به‌منظور انجام خدمات پژوهشی و مشاوره‌ای درحوزه‌های مرتبط با حفاظت محیط زیست است.

صالحی استفاده از ظرفیت‌های علمی، تخصصی و فناوری در راستای تحقق برنامه‌های حفاظت محیط زیست را از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه برشمرد و افزود‌: توسعه فرهنگ حفاظت محیط زیست و به‌کارگیری نتایج پژوهش‌های مرتبط با حفظ محیط زیست دربرنامه‌های توسعه پایدار استان و هدایت اثر بخش اعتبارات پژوهشی فناوری مرتبط با حفاظت محیط زیست درچار چوب اهداف این تفاهم نامه است.

وی همچنین گفت: ارائه خدمات مشاوره فناوری و پژوهشی فناوری در چارچوب تفاهم‌نامه و هدایت طرح‌های کاربردی شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی، بر‌اساس نیاز سنجی‌های پژوهشی انجام شده درحوزه‌های حفاظت محیط زیست از دیگر موضوعات این تفاهم نامه سه جانبه است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی خاطرنشان کرد‌: به‌منظور تحقق اهداف این تفاهم‌نامه و تسریع در تصمیم‌گیری‌ها‌، کمیته راهبری با عضویت نمایندگان تام الاختیار طرفین تشکیل می‌شود و کمیته یاد شده با برگزاری جلسات مستمر نتایج را به استحضار عالی‌ترین مقام ذیربط رسانده و تمام توافقات حاصل شده در کمیته راهبری پس از تأیید و امضای طرفین به انجام می‌رسد این تفاهم نامه برای مدت سه سال به امضاء رسیده و با توافق هر سه طرف قابل تمدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار