شهردار مشهد گفت: باید برای ارتباط بیشتر شهرداری و شورای شهر، معاونت پارلمانی در شهرداری مشهد تشکیل شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 15 September 2015
سید صولت مرتضوی در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، در ارتباط با حضور معاونان شهرداری در جلسه علنی اظهار کرد: معاونان شهرداری مکلف به حضور در جلسات علنی شورای شهر هستند اما در برخی موارد مشکلات یا ماموریت دارند.

وی افزود: اعتقاد داریم که باید معاونت پارلمانی در شهرداری شکل گیرد تا دغدغه‌های اعضای شورای شهر را به شهرداری انتقال دهد و در نهایت سبب ارتباط بیشتر شورای شهر و شهرداری شود.

شهردار مشهد در مورد راه‌اندازی مسیر ویژه دوچرخه تا پایان امسال نیز گفت: برای این مهم نیازمند حدود 18 میلیارد تومان اعتبار هستیم و البته باید در ابتدا مطالعات جامع آن انجام شود و بعد به دنبال احداث باشیم و اگر این اعتبار به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک داده شود سبب نارضایتی و اعتراض دیگر معاونت‌ها می‌شود.

عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: همواره در شورای شهر تقاضا کرده‌ایم که معاونان شهردار در جلسات کمیسیون‌ها شرکت کنند و ما در همین جلسه شاهد هستیم که گفته‌های نماینده شهرداری در جلسات کمیسیون‌ها با صحبت‌های و دفاعیات معاونان و شهردار در صحن علنی مطابقت ندارد.

محمدرضا دیمه‌کار اضافه کرد: اینکه در صحن علنی تناقض را بینیم، امری پسندیده نیست و اگر معاونان شهردار در جلسات حضور پیدا کنند قطعا کارها تسهیل می شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار