رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در باند شمالی جاده سبزوار – شاهرود خبرداد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹ 16 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، واژگونی خودروی پیکان در محور سبزوار-شاهرود، واژگونی خودروی سواری 206 در محور سبزوار-شاهرود با 3 مصدوم، واژگونی خودروی پژو 405 در محور سبزوار-شاهرود با چهار مصدوم و ... اینها تنها بخشی از سناریوی تکراری حوادث کمتر از یک هفته اخیر یک جاده پرخطر و وضعیت واژگونی‌ها در این مسیر است که انگار پایانی ندارد!

به گفته رضا شهرآبادی در حادثه واژگونی خودرو سواری پژو پارس که  روز گذشته در حدود 90 کیلومتری سبزوار رخ داد یک نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: 2 نفر مصدوم این حادثه توسط نیروهای اورژانس 115 برای مداوا به یکی از مراکز درمانی سبزوار منتقل شدند .

مسیر 260 کیلومتری سبزوار - شاهرود از جاده های پررفت و آمد در شرق کشور است که از جمله مناطقیست که بیشترین واژگونی‌های خودرو در آن اتفاق می افتد .

«رضا شهرآبادي» همچنین با اشاره به وقوع 21 حادثه از ابتداي شهريور ماه تاکنون در اين شهرستان اظهار کرد: اکثر اين حوادث در محور سبزوار - شاهرود رخ داده است.

وي با اشاره به اين که در مجموع اين حوادث دو نفر جان خود را از دست داده‌اند، تصريح کرد: اين حوادث منجر به مجروح شدن 59 نفر شد.

شایان ذکر است سبزوار به عنوان یکی از شهرهای بزرگ خراسان رضوی در 237 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد .


از واژگونی پژو پارس تا آمار بالای حوادث در جاده سبزوار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار