مدیرعامل آبفار خراسان رضوی:
مدیرعامل آبفار خراسان رضوی گفت: هدر رفت آب در بخش روستایی خراسان رضوی ۲۷ درصد است.
کد خبر: ۹۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 16 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد دانشگر در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: این هدر رفت هم در بسیاری از موارد به دلیل مستهلک بودن کنتورها است که میزان دقیق مصرف مشترک را مشخص نکرده و اشکالاتی را در محاسبه میزان آب مصرفی دقیق به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات کل کشور در موضوع آب رسانی به روستاها در قالب مجتمع‌های روستایی، بیان کرد: هم اکنون 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با این حال سهم خراسان رضوی از این اعتبار تا کنون مشخص نشده و برای ادامه فعالیت‌ها منتظر ابلاغ میزان سهم استان از اعتبار کشوری هستیم.

دانشگر با اشاره به افزایش اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان قوچان پس از سفر معاون وزیر نیرو به خراسان رضوی، بیان کرد: مجموع اعتبارات این شهرستان در بخش آب و فاضلاب روستایی به 12 میلیارد تومان رسیده است که می‌تواند بسیاری از مشکلات این بخش را رفع کند.

وی افزود: برای استفاده از این اعتبار می‌توان ایرادات موجود در شبکه آب رسانی روستایی در این شهرستان را مرتفع کرده و برای احداث مجتمع‌های روستایی در این بخش برنامه‌ریزی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار