وابسته بودن به حزب الله مهم است ،کسانی که منافع مردم بر منافع حزب ترجیح میدهند و با هدف رضایت خداوند متعال و در راستای حل مشکل مردم تلاش می کنند افرادی اند که نفع آبادانی برای شهر دارند چرا که می دانند در برابر مردمی که مالیات پرداخت میکنند و علاقه به باند بازی ندارند باید پاسخگو باشند . مردم نماینده میدانی و عملیاتی و جهادی دوست دارند، نیروی جهادی حزبی فکر نمیکند و فقط به منافع مردم و نظام و کشور فکر میکنند .
کد خبر: ۹۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 27 May 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: وابسته بودن به حزب الله مهم است ،کسانی که منافع مردم بر منافع حزب ترجیح میدهند و با هدف رضایت خداوند متعال و در راستای حل مشکل مردم تلاش می کنند افرادی اند که نفع آبادانی برای شهر دارند چرا که می دانند در برابر مردمی که مالیات پرداخت میکنند و علاقه به باند بازی ندارند باید پاسخگو باشند . مردم نماینده میدانی و عملیاتی و جهادی دوست دارند، نیروی جهادی حزبی فکر نمیکند و فقط به منافع مردم و نظام و کشور فکر میکنند .

از سوی دیگر مساجد بعنوان محور محلات جهت پاسخگویی به مشکلات و جلسات شورا می‌توانند پایگاه اصلی باشد .مسجد محل تجمع مردم و معتمدین هر محله و جلسات جوانان و هم اندیشی میتواند بهترین پایگاه باشد . پایگاه مذهبی برای پاسخگویی.

نماینده شورا هرچه در این مکان ها وقت بگذارند بیشتر می‌توانند کار میدانی انجام دهند و از نزدیک در جریان مشکلات محلات قرار میگیرند.حال اگر عملکرد خوبی داشته باشند باز هم بعنوان نماینده پذیرفته می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار