رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر:
تابناک- رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: شورای نگهبان بدون جانبداری سیاسی و طبق قانون عمل کرده است.
کد خبر: ۹۶۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 28 May 2021

قاسم برجویی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تابناک از بوشهر در خصوص وضعیت تایید صلاحیت شدگان کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهارداشت: در کل وجود دیدگاه های مختلف در انتخابات سبب افزایش مشارکت و حضور حداکثری می شود که در اولویت صحبت‌های مقام معظم رهبری نیز بود.

وی افزود: شورای نگهبان بر اساس وظیفه ذاتی خود که نگهبانی از قانون است فعالیت کرده و طبق مستندات موجود رای به رد، تایید و یا عدم احراز صلاحیت افراد داده است.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر بیان کرد: در سال‌های مختلف این اتفاق برای طیف های مختلف سیاسی افتاده است که به طور مثال زاکانی، رفسنجانی و لنکرانی را می‌توان نام برد.

برجویی تصریح کرد: طبق مصوبه ای که در سال ۸۸ توسط دبیرخانه امنیت ملی و سیاست خارجی وضع شد فرزندان مسئولین نباید در برخی کشور ها اقامت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جهانگیری در سال ۹۶ همگان می‌دانستند که گزینه پوششی روحانی است اما تایید شد و در مذاکرات سبب شد موج انتخاباتی به نفع جریان دولت رقم بخورد.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: در حال حاضر نیز تنها اصلاح طلبان رد یا عدم احراز صلاحیت آنها اعلام نشد بلکه نیروی انقلابی مانند سعید محمد نیز به همین صورت از صحنه رقابت انتخابات کنار گذاشته شد و به نظر شورای نگهبان تمکین کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار