در جلسه اخیر شورای سلامت و امینت غذایی کاشمر تعدادی از مسئولان ادارات به وجود سگ‌های ولگرد و ورودشان به داخل محوطه ادارت اعتراض کردند.
کد خبر: ۹۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 18 September 2015
معاون جهاد کشاورزی کاشمر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی کاشمر با بیان اینکه در گذشته چون اطراف اداره باز بود، سگ‌های زیاد وارد محوطه می‌شدند اما حال هم که بسته شده بازهم وارد می‌شوند.

محمدرضا فارسیان با بیان اینکه کنترل محوطه اداره توسط نگهبان مشکل‌ساز شده است، افزود: اخیراً 15 سگ در یکی از اتاق‌های پشت اداره به دلیل این که سم خورده بودند، تلف شدند.

وی در همین خصوص از شهرداری خواست نسبت به معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد بیشتر تلاش کند.

در ادامه مسئول خدمات شهری شهرداری کاشمر با بیان اینکه ماهیانه 100 تا 200 قلاده سگ در کاشمر معدوم می‌شود، گفت: بعد از مشهد، کاشمر اولین شهر در معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد است.

علی صمیمی با بیان اینکه چون فصل جفت‌گیری سگ‌هاست، به همین جهت بعضاً شاهد حرکت سگ‌ها به صورت گله‌ای هستیم، افزود: اگر شاهد حضور بیش از حد سگ‌ها در سطح شهر هستیم به خاطر نزدیکی روستاها به شهر است.

وی آمار سگ‌های ولگرد را بسیار زیاد دانست و بیان کرد: اکیپی برای معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد در اطراف ادارات برای مدتی مستقر خواهیم کرد.

در ادامه رییس اداره آب و فاضلاب روستایی با بیان اینکه چون محل سکونت طبقه بالای اداره است، گفت: خانواده‌ام شب‌ها از وجود سگ‌های ولگرد کلافه شده‌اند.

سید حسن موذن افزود: زندگی در این محله مشکل‌ساز شده و خانواده‌ام اعتراض بسیاری دارند.

وی بیان کرد: در بعضی از شب‌ها در باغ جهاد کشاورزی که در کنار اداره است، 70 سگ ولگرد دیده می‌شود.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشمر که یکی دیگر از معترضین بود، گفت: علی‌رغم اینکه در اطراف سپاه سیم خاردار نصب شده اما هنوز هم شاهد سگ‌های ولگرد به صورت گله‌ای هستیم.

علی‌رضا سازگار گفت: وجود سگ‌های ولگرد بسیار مشکل‌ساز شده است.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار