رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمبود فضای آموزشی همواره یکی از دغدغه ها و مشکلات بوده و تلاش می کنیم این فضاها را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۶۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 31 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه، افزود: با توجه به این که به احتمال زیاد از مهرماه برنامه های آموزشی به حالت قبلی یعنی حضوری بازمی‌گردند نیاز است که آمادگی لازم در این خصوص کسب شود و تجهیز کردن کلاس ها و گسترش فضاهای آموزشی جزو اولویت ها باشد که در این خصوص نیاز به منابع مالی و رایزنی های متعدد داریم.
وی یادآورشد: وضعیت پژوهشی دانشکده ها رو به پیشرفت است و قرار شده از دانشکده هایی که عملکرد خوب و عالی داشتند، تقدیر بعمل آید.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دانشکده توانبخشی نوپا است، امیدمی رود با کمک‌های معاون درمان دانشگاه، کلینیک توانبخشی زودتر به بهره برداری برسد تا اعضای هیئت علمی این دانشکده فعال تر به ارایه خدمت به مردم بپردازند.
دکتر جمالیان یادآورشد: پیک کرونا فشار روحی و روانی بسیار شدیدی بر روی پرسنل درمان و پرسنل بهداشت درگیر با کرونا وارد ساخته است و با توجه به اینکه در حال حاضر بار مراکز درمانی کمتر شده است نیاز بود که با حضور گروه روانپزشکی در کنار کار درمان اعم از پزشک و پرستار و نیروهای بهداشت درگیر با کرونا مشاوره های لازم را بدهند و با دادن مرخصی های تشویقی در راستای تقویت روحیه این عزیزان اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: تجربه بیش از یک ساله اپیدمی کرونا به ما نشان داده که هر موقع سهل انگاری و عادی انگاری صورت می‌گیرد در آینده پیک مجدد کرونا رخ می دهد، که با توجه به عادی انگاری های اخیر و جلسات متعدد انتخاباتی احتمال می رود در مرداد و شهریورماه یک پیک دیگر از کرونا رخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار