ناهید فضلی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت:مهمترین اولویت آموزش و پرورش استان در حوزه‌ی ابتدایی این است که نباید هیچ کودک ۶ تا ۱۱ ساله‌ای در سال تحصیلی آینده در کلاس درس حاضر نباشد، عدم ثبت نام کودکان در مدارس ابتدایی هیچ توجیهی ندارد به هرشکلی باید انجام گیرد .
کد خبر: ۹۶۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 03 June 2021

ناهید فضلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ثبت نام میان پایه در تمامی دوره‌های تحصیلی به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه سیدا و پادا انجام خواهد گرفت.

وی افزود: از مسئولان در شهرستان‌ها و مناطق بالاخص ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و شبکه‌ی بهداشت می‌خواهم تا در فرآیند شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل پای کار بیایند و در این زمینه یاری‌گر آموزش و پرورش باشند.

فضلی خاطرنشان کرد: بعضی از والدین به دلیل شیوع ویروس‌کرونا و عدم تمایل به آموزش مجازی مانع ثبت‌‌‌نام فرزندان خود در پایه‌ی اول هستند که این کار باید با رایزنی با اولیا متوقف شده و از جاماندن کودکان از تحصیل جلوگیری شود.

معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: کرونا بسیاری از معادلات موجود در مدارس را تغییر داد و ممکن است به دلایل مختلف تعداد دانش‌آموزان ضعیف در مدارس به نسبت قبل از کرونا افزایش یافته باشد اما تصمیم بر تکرار پایه در خرداد و یا زودتر توسط معلمان و اولیا درست نیست چرا که سال تحصیلی 12 ماه است و در چهار ماه باقی مانده تا مهر 1400 خیلی از مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان ضعیف‌تر قابل حل است.

فضلی افزود: دانش‌آموزانی که پیش‌دبستانی را با موفقیت به پایان می‌رسانند قطعا در کلاس اول هم موفق و به تبع آن پایه‌های تحصیلی خود را محکم بنا می‌نهند، لذا توجه ویژه به پیش‌دبستانی از اولویت‌های آموزش و پرورش خواهد بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار