امام جمعه مُجِن شاهرود گفت: رای دهندگان در انتخابات رئیس‌جمهوری فردی اصلح را انتخاب کنند که در سوابق مدیریتی خود موفق بوده و در کارش قاطع و دلسوز مردم باشد.
کد خبر: ۹۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 03 June 2021
 
توجه به سوابق مدیریتی در انتخاب رئیس‌جمهوری مورد توجه باشد

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین جناتی  ابراز داشت: انقلابی بودن، شجاع‌بودن، مومن بودن، طرفدار حق و عدالت بودن، متعهد و متخصص بودن از دیگر معیارهای انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه مجن بیان کرد: مردم باید هوشیار باشند و با انتخاب فرد اصلح به تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنند و بدانند انتخاب اصلح، رمز اقتدار و شکوفایی کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

وی با تاکید بر تحقیق در انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو، خاطر نشان کرد: مردم برای انتخاب فرد اصلح باید بدانند کدام داوطلب حق‌گرا و گره گشای مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌هایی که نقش اساسی در پیشرفت نظام، حفظ و پایداری انقلاب دارد و مردم باید حضور پرشوری در آن داشته باشند انتخابات است افزود: در انتخابات باید به کسی رای داده شود که صلاحیت داشته و به فکر منافع مردم، کشور و جامعه باشد.

امام جمعه مجن گفت: اگر استقلال، عزت، امنیت و سرافرازی کشور را در صحنه‌های مختلف می خواهیم شاهد باشیم باید در تمام عرصه‌ها حضوری پر رنگ از خود نشان دهیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب شوراهای اسلامی برای ۳۰۷ روستا در استان سمنان نام نویسی کردند که از این تعداد ۹۳ درصد مرد و هفت درصد زن هستند.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده، میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰.۴ درصد و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۵.۴ درصد بود.

شهر مجن ۳۵ کیلومتری شمال‌غربی شهرستان شاهرود در استان سمنان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار