فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: خلبانان و کارکنان این پایگاه با استفاده از بالگردهای نظامی ارتش آماده خدمت رسانی در طول برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در اصفهان و استان‌های همجوار هستند.
کد خبر: ۹۷۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 17 June 2021

سرتیپ دوم ستاد خلبان سید قاسم خاموشی افزود: این آمادگی در اجرای دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش و امریه‌های صادره از فرماندهی هوانیروز ارتش به منظور فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای جابه‌جایی در مسیرهای سخت گذر فراهم شده است.
وی ادامه داد: پایگاه چهارم هوانیروز با اعزام بالگردها به استان‌های همجوار در اجرای دستور سلسله مراتب فرماندهی آمادگی کامل برای هرگونه نقش آفرینی در برگزاری هرچه مطلوب‌تر و باشکوه‌تر این انتخابات دارد.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز همچنین با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در دادن حق انتخاب سرنوشت به مردم، افزود: جشن جوانان رای اولی در واقع جشن تکلیف سیاسی و اجتماعی است زیرا از این به بعد این جوانان می‌توانند در انتخاب آینده خود سهیم باشند.
 امیر خاموشی اضافه کرد: امروز این جوانان رای‌اولی در محوطه پایگاه حضور یافته‌اند تا با بازدید از بالگردها، تجهیزات و توان دفاعی کشور، بخشی از حماسه پدرانشان را در تولید قدرت برای کشور عزیزشان را به چشم ببینند و بدانند که با رای خود حافظ اقتدار کشورشان خواهند بود.
وی تاکید کرد: لازم است جوانان برای رای خود ارزش قائل باشند و با تحقیق و تلاش برای یافتن فرد اصلح در این آزمون الهی، سیاسی و اجتماعی شرکت کنند تا با رای‌ خود برای کشورتان عزت و قدرت‌آفرینی کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار