حجت الاسلام سید حامد علم الهدی
همایش تجلی همبستگی کرمانشاهیان در حمایت از آیت الله رئیسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،حجت الاسلام سید حامد علم الهدی با بیان اینکه امانات الهی را حتما به دست اهل او بسپارید،اظهار کرد:هر یک از ما قبل از آنکه کرد، بلوچ، سنی یا شیعه باشیم ایرانی هستیم و قبل از انکه ایرانی باشیم مسلمان هستیم،اسلام و کلمه توحید ما را گرد هم جمع کرده است.

وی افزود:مردم اگر امروز‌اعتراض میکنند، ناراحت هستند، این نارضایتی به جای خودش،مملکت و نظام متعلق به مردم است، قرارنیست از خارج کشورکسی بیاد و کشور را اداره کند.شما متعهد به این نظام هستید، شما شهیدان زیادی برای حفظ انقلاب و نظام تقدیم کرده اید و قسم خوردید که تا آخرین قطره خون اجازه نخواهیم داد، این حکومت و نظام بدست نا اهلان بیفتد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ شما در انتخابات یک لحظه پای صندوق سرنوشت چهار سال را رقم میزنید،افزود:لیلة القدر شما روز جمعه است،ما هم نسبت به زندگی شخصی خود هم نسبت به زندگی اجتماعی مسئول هستیم، دقت کنید افرادی را انتخاب کنید که احساس مسئولیت داشته باشد و اماده خدمت به مردم باشند.

وی افزود: دشمن و رسانه های غربی در این یک سال گذشته تلاش کردند، امید را از مردم بگیرند و به مردم القا کنند ۴٠ سال بیهوده پای صندوق های رای رفتید امامردم از انقلاب و حکومت و نظام خودپشیمان نیستند.

حجت الاسلام علم الهدی تصریح کرد:رئیس جمهور باید سوگند بخورد مجری قانون اساسی باشد، مردم احساس می کنند که ۸ سال فریب خوردند، کشور ما بسیار ثروتمند و دارای ذخایر آلی است در نتیجه نباید پس وضعیت معیشت مردم این نباید باشد.

وی ابراز کرد:راه های بسیاری برای مقابله با دشمن وجود دارم و لزومی ندارد با خفت و خواری با دشمن مذاکره کرد،دشمن امروز فقط زبان زور را میپذیرد،در حال حاضرما قدرت منطقه هستیم و امیدواریم دولت آینده دولت کار و کرامت باشد و از همه اقوام و انسان ها از هرکجای کشور با هر مذهبی استفاده کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار