فرماندار سنقر و کلیایی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات ٢٨ خرداد ١۴٠٠ را ٧٠ درصد اعلام کرد و گفت: بیش از ۴۶ هزار برگ تعرفه رای در این شهرستان مصرف شد.
کد خبر: ۹۷۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،به نقل از ایرنا،«غلامرضا مرتضوی»افزود: در این شهرستان ۲ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در روز ٢٨ خرداد ١۴٠٠ برگزار شد.

فرماندار سنقر و کلیایی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این حوزه انتخابیه را اعلام کرد و گفت: از مجموع ۴۶ هزار و ١۶۴ رای ماخوذه؛ آقایان سید ابراهیم رئیسی ٢٨ هزار و ۵٧٩ رای، محسن رضائی میرقائد ۶ هزار و ۴۶۴ رای، عبدالناصر همتی سه هزار و ۶۶۶ رای و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نیز هزار و ٢۴٧ رای را کسب کردند.

فرماندار سنقرو کلیایی به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای سنقر و سطر نیز اشاره کرد و گفت: در شهر سنقر به ترتیب آرا کسب شده آقایان یحیی سالاری با چهار هزار و ١٣٠ رای، هادی فرهنگیان نیا با سه هزار و ۴۶٢ رای، الله رضا اعظمی با سه هزار و ٣٢۵ رای، حجت اله بیگلری سه هزار و ١٠٣ رای، سید مهدی طالقانی سادات با ۲ هزار و ٣٠٣ رای به عنوان اعضای اصلی و آقای رضا سنجری با ۲ هزار و ٢٢٣ رای، سحر فعله گری با ۲ هزار و ۷٠ رای و سمیه بنی عامریان با ۲ هزار و پنج رای از مجموع ١٩ هزار و ۴۶١ رای ماخوذه به عنوان عضو علی البدل از میان ٣٧ نامزد انتخاب شدند.

وی گفت: در شهر سطر نیز از مجموع ٩۵٢ رای ماخوذه آقایان محمد ابراهیم حشمتی با ٣۵١ رای، فرهاد نوری سطری با ٣۴۶ رای، خانم بهاره صادقی سطری با ٣٣٣ رای، آقایان یزدان یاوری با ٢٧۶ رای، سجاد صادقی سطری با ٢۶٩ رای به عنوان اعضای اصلی و آقایان مهرداد بابایی راد با ٢۶١ رای، علی رضائی با ٢۵١ رای، رضاعلی پناهی ٢٢٨ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سطر انتخاب شدند.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار