مدیر روابط‌عمومی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه یکشنبه هفته جاری مصادف با ۲۳ ذی‌القعده به روایتی شهادت امام رضا (ع) است، گفت: به این مناسبت، مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در حرم مطهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ 03 July 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محسن آمره با اشاره به اعلام جزییات مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل مراسم قبل از ظهر، قبل از مغرب و بعد از نماز عشاء از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم قبل از نماز ظهر شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین اکبری، زین العابدین بیگدلی، حاحیان، تکیه‌ای، بیگی، تابش و حیدری کاشانی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: بعد از نماز عصر نیز هرروز زیارتنامه حضرت معصومه(س) از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب توسط  مداحان علوی‌نژاد، شمس آبادی، حسینی‌تبار، خرسندی، جهان‌دیده و حسینی‌سرشت قرائت خواهد شد.

وی عنوان کرد: سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب توسط حجج اسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، صمدی یزدی، بابائیان، کتابچی و حسینی و جمعه توسط حجت الاسلام والمسلمین نصوری دنبال و پنج شنبه قبل از نماز مغرب نیز مجلس انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد.

آمره گفت: سخنرانی شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری از شنبه تا جمعه توسط حجج اسلام والمسلمین لونی الیگودرزی، فرحزاد، سعیدی آریا، فلاح‌زاده، رفیعی، احمد پناهیان و همتی دنبال خواهد شد.

وی افزود: قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما در یکشنبه شب با نوای حجت‌الاسلام سیدبهاءالدین ضیایی و قرائت دعای توسل با نوای عباس حیدرزاده در سه شنبه شب از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس خواهد شد و مراسم قرائت دعای توسل حضوری در حرم حضرت معصومه(س) با حضور هیأت جانبازان برگزار خواهد شد.

آمره اظهار کرد: دعای کمیل با نوای حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام شهیدی در پنج‌شنبه شب و دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدپور در صبح جمعه و زیارت آل یاسین با نوای مجید علی‌اکبری در عصر جمعه خوانده خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکشنبه ۲۳ ذی‌القعده به روایتی شهادت امام رضا علیه السلام است و به این مناسبت مراسم مداحی و روضه خوانی شنبه شب با نوای مالکی‌نژاد و یکشنبه قبل از نماز ظهر با نوای وفانیا، قبل از نماز مغرب با نوای مهدی حمامیان و بعد از نماز عشا با نوای مهدی حیدرزاده برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار