پیرو فیلم منتشر شده از خانواده ای نیازمند با دومعلول در روستای گرده کلات از توابع لنده با پیگیری های فرماندار این شهرستان و همکاری مدیران کل بهزیستی و برق استان روسای ادارات این مجموعه در شهرستان از این روستا بازدید و با خانواده مذکور دیدار داشتند.
کد خبر: ۹۷۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹ 06 July 2021

با حمایت بهزیستی علی و کوثر خواهر و برادر معلول در روستای گرده کلات لنده خانه دار می شوند+فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ امروز 14تیر ماه آقایان زکی نژاد و رازنهان رؤسای ادارات بهزیستی و برق شهرستان لنده، از محل سکونت معلولین تحت پوشش بهزیستی علی و کوثر تاتا ( شریفی) واقع در منطقه " موگرمون " روستای " گرده کلات " بازدید، و وضعیت زندگی ونحوه حل مشکلات خانواده را مورد بررسی قرار دادند.
خانواده خواستار آن شدند با توجه به صعب العبور بودن مسیر و نداشتن امکانات و فاصله زیاد محل سکونت تا نزدیک ترین روستا ( گرده کلات)
تا زمینی که متعلق به خانواده است و در روستای دم تنگ (دوکیلومتری شهر لنده) قرار دارد را بمنظور ساخت یک باب منزل مسکونی جهت استفاده از امکانات توانبخشی و رفاهی خانواده در نظر گرفته شود.
زکی نژاد ضمن استقبال از درخواست خانواده قول مساعد داد که ضمن پیگیری صدور پروانه ساخت زمین مورد نظر، نسب به شروع ساخت در نزدیکترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.
رئیس بهزیستی شهرستان لنده ضمن تقدیر و تشکر از جامعه رسانه برای انعکاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر کرد و از پیگیریهای و قول مساعدی که مدیر کل محترم سازمان بهزیستی دکتر مرادی و مدیر عامل محترم برق استان آقای معتمدی زاده و همچنین فرماندار محترم آقای رزمجو داشته اند، کمال تشکر را داشت.
مهندس رازنهان اظهار داشت لازم است به اطلاع رسانده شود دوری مسافت و صعب العبور بودن آن و دوری خانواده از روستاهای همجوار و اصرار خانواده به سکونت در همان منطقه تنها دلیل ناتوانی نهادهای خدمت رسان از جمله' اداره برق' به خانواده تا کنون بوده و به امید خدا در اسرع وقت کار ساخت خانه این معلولین در نزدیکترین نقطه شهر لنده آغاز، تا امکان انشعاب رایگان برق به آنان فراهم گردد.
رازنهان نیز قول مساعد داد که در صورتیکه همچنان خانواده پافشاری به سکونت در همان نقطه داشته باشند تلاش خواهند داشت تا از پنل خورشیدی برای تامین برق این خانواده استفاده شود و یا در صورت تامین اعتبار لازم نسبت به انتقال برق ثابت،اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار