مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: آیین اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی زیارت به خاطر اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا ( واعلام وضعیت قرمز در مشهد مقدس ) تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳ 06 July 2021

به گزارش تابناک رضوی ؛ محسن نصرپور اظهار کرد: بر اساس تقویم نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت، قرار بود آیین اختتامیه این رویداد فرهنگی - رسانه‌ای، 17 تیرماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود اما به دلیل پیک پنجم کرونا و شیوع مجدد این بیماری در اقصی نقاط کشور، برگزاری این مراسم به زمان دیگری موکول شد.
وی افزود: بر این اساس و با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و تغییر رنگ‌بندی شهرها بر اساس میزان ابتلاء و فوت به خاطر بیماری کرونا، دست اندرکاران جشنواره تصمیم گرفتند به ضرورت تبعیت از دستورات مراجع ذیصلاح، برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت را به تعویق بیندازند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به این ترتیب مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان، تا اطلاع ثانوی مسئولان بهداشتی مبنی بر خروج از شرایط حاد، برگزار نشده و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت با محوریت رادیو زیارت، در نیمه دوم سال 1398 کلید خورد اما به دلیل شیوع کرونا در پایان همان سال، برگزاری آن با تاخیر همراه شد و اینک به دلیل اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا، آیین اختتامیه این جشنواره باز هم به زمان دیگری موکول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار