بسیج جامعه زنان تربت‌جام تأکید کرد؛
بسیج جامعه زنان تربت‌جام در صدور بیانیۀ به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با محکوم کردن مظاهر خلاف عفت و عزت اسلامی، برضرورت اجرای طرح ملی عفاف و حجاب به‌عنوان کالبد فرهنگی جامعه ایرانی اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۷۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 11 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، متن بیانیه بسیج جامعه زنان شهرستان تربت‌جام به مناسبت هفته عفاف و حجاب به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (ص): لا دین لمن لا حیاء له؛ دین ندارد کسی که حیا ندارد.

مقام معظم رهبری ۲۳/۲/۹۱: حجاب، وقار است، متانت است، ارزش‌گذاری زن است، سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست، این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسأله حجاب تشکر کرد، این جزء نعمت‌های الهی است.

۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ یادآور حادثه‌ای تلخ و ددمنشانه رژیم جلاد و خون‌آشام پهلوی در به شهادت رساندن مظلومانۀ طلایه‌داران و اسوه‌های عفاف و حجاب در مخالف با قانون غیرانسانی، غیراخلاقی و استعماری کشف حجاب رضاخانی در حریم امن رضوی و مسجد جامع گوهرشاد؛ نمونه‌ای از اقدام سازمان‌دهی شده استکبار جهانی با عناوین جذاب و فریبنده‌ای ازجمله کشف حجاب است.

قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخان که دستاوردی جز نابودی حریم خانواده، لگدمال شدن شخصیت و کرامت بانوان ایرانی را در پی نداشت، بر خواسته از شهامت و غیرت مردان و زنان باایمان این بخش از سرزمین مقدس ایران اسلامی است که با نثار جان خویش به‌تمامی دنیا فهمانند که تا پای جان آماده دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی هستند.

بسیج جامعه زنان تربت‌جام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفته عفاف و حجاب، برگزاری سلسله آیین‌ها و بزرگداشت‌ها در مقوله حجاب را مُختص همه هفته‌ها، روزها، دقایق و ثانیه‌ها می‌داند چراکه کالبد فرهنگی جامعه اسلامی همواره نیازمند عطر پاک حجاب فاطمی و زینبی است و چه زیبا فرمودند رهبر عزیزمان دراین‌باره که فرهنگ مانند هوایی که تنفس می‌کنیم. اگر این هوا مسموم و آلوده به بی‌عفتی و بی‌غیرتی شد، آن‌وقت عرصه بر همه افراد جامعه فارغ از زن و مرد تنگ‌شده و تنفس فرهنگی جامعه و امنیت روانی آن، دچار اختلال خواهد شد.

متأسفانه امروز در غفلت برخی متولیان و مسئولان امر که با بی‌برنامگی، سطحی‌نگری، ناهماهنگی و مسئولیت گریزی و...وظایف ذاتی خود را بر گردن نهادهای غیرمسئول می‌اندازند و از آن‌سو دشمنان قسم‌خورده به‌صورت کاملاً عریان و میدانی در مقابله بافرهنگ اصیل ایرانی وارد عمل شده و با استفاده از عرصه‌های فرهنگی و هنری، تطمیع برخی سلبریتی‌های خائن به فرهنگ ناب اسلامی، بهره‌مندی فزاینده از عرصه جنگ نرم در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تهاجم گسترده سازمان‌یافته ناتوی فرهنگی در اندلیسه کردن و ترویج فرهنگ برهنگی و اباحه‌گری در مبارزه با گوهر ناب عفاف و حجاب از هیچ‌چیز فروگذار نیست و همواره سعی دارند عناصر حیاتی عفت و پاک‌دامنی را از انسان گرفته جوامع را از اخلاق و معنویت تهی کرده ارکان جامعه را با فروپاشی به اضمحلال بکشانند.

تبلیغ و ترویج هم‌جنس‌گرایی، ازدواج سفید و چهارشنبه‌های سفید (بخوانید سیاه)، کشف حجاب دسته‌جمعی و ... نمونه‌های مشهود از ولنگاری فرهنگی و تلاش‌های مذبوحانه‌ای استکبار جهانی درراستای گسترش فساد و فحشا و اجرای برخی از مفاد سند 2030 به‌عنوان سند استعماری به‌خصوص در بین نسل جوان صورت گرفته به‌سرعت در حال پیشرفت است و اگر دراین‌باره اقدام‌های مستمر، هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده و مدبرانه علمی و جهادی همه نهادها و سازمان‌ها اعم از لشکری و کشوری و قوای سه‌گانه صورت نگیرد، آثار مخرب جبران‌ناپذیر، عمیق و غیرقابل‌بازسازی به وجود خواهد آمد.

ما بانوان بسیجی خطه مرزی تربت‌جام و مدافعان حریم خانواده، ضمن حمایت روزافزون از گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی در جامعه و محکومیت شدید عاملان و مزدوران داخلی و ایادی استکبار که مروج بی‌عفتی و بی‌حیایی در سطح جامعه هستند، اعلام می‌داریم که اکنون وضعیت عفاف و حجاب جامعه، زیبنده ایران اسلامی که وامدار خون خیل عظیم شهدای والامقام که در وصیت‌نامه‌هایشان به اهمیت حجاب اشاره‌کرده‌اند نبوده و علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته که حاصل آن رویش نسل نوی جوان ارزشی و انقلابی مزین به گوهر عفاف و پاک‌دامنی است، باید تا نقطه مطلوب که فاصله زیادی است، تلاش بیشتری صورت پذیرد.

در این برهه حساس باید فرمان‌های امامین انقلاب که از همان دوران شکل‌گیری تا امروز بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از اصول اولیه و ریشه‌دار حاکمیت اسلامی نگریسته و بر گسترش و تعمیق آن اصرار دارند، باید همواره چراغ راه مسئولان امر بوده خود را مکلف به اجرای منویات معظم له بدانند و با مسئولیت‌پذیری بیش‌ازپیش، امر مقدس ترویج عفاف و حجاب را مجدانه دنبال کنند و ما سربازان حریم ولایت همواره در این خصوص مطالبه جدی از مسئولان امر خواهیم داشت و ضمن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اعلام می‌داریم که هر حرکت پسندیده دراین‌باره را تحسین و تکریم و در مقابل، کوچک‌ترین اقدام ضد فرهنگ عفاف و حجاب را تاب نیاورده به‌شدت و البته با حکمت و تدبیر پاسخ‌خواهیم داد.

ما بسیجیان ولایتمدار شهرستان تربت‌جام و مدافعان صیانت از حریم خانواده در اعتراض به مظاهر خلاف عفت در کشور و درراستای عمل به دستورهای اسلام ناب و آموزه‌های قرآنی خواهان اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی و احیاء ارزش‌های اخلاقی و حفظ جایگاه بانوان و خانواده مسلمان ایرانی هستیم.

بسیج جامعه زنان شهرستان تربت‌جام
20/04/1400

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار