دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان ایلام اظهار داشت: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در دهه ولایت پخت ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیات‌های مذهبی استان و تقسیم بین فقرا است همچنین اهداء دو هزار جلد کتاب با موضوع غدیر در سطح استان است.
کد خبر: ۹۷۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 15 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمد فتاحی دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر و دهه ولایت و امامت بیان کرد: در این دهه به همت بنیاد غدیر استان و تمامی دستگاه‌های متولی و همچنین هیات مذهبی کانون‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت و شبکه تبلیغی استان برنامه‌های شاد و متنوع و پر محتوایی تدارک دیده شده است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در دهه ولایت پخت ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیات‌های مذهبی استان و تقسیم بین فقرا است همچنین اهداء دو هزار جلد کتاب با موضوع غدیر در سطح استان است.

فتاحی ادامه داد:: ۱۵ بقعه متبرکه استان در دهه ولایت برنامه جشن خواهد داشت.

وی گفت: جشنواره ملی بهار ولایت با شعار ایران قوی در پرتو غدیر است همچنین اعزام مبلغ در ایام غدیر و برگزاری جشن عید ولایت توسط حوزه‌های علمیه سراسر استان و حضور روحانیون و مبلغین و مبلغات در مراسمات این ایام، توزیع پرچم غدیر بین بازاریان، راه اندازی پویش فقط به عشق علی(ع) احسان علوی و نذر غدیر با کمک اصناف و بازاریان استان، نورافشانی در آسمان شهرها استان  به مناسبت عید غدیردیگر برنامه های اجرا شده در سطح استان خواهد بود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار