مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: برنامه شعرخوانی و خاطره‌گویی با موضوع دفاع مقدس هفته آینده در کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 20 September 2015
رضا موزونی اظهار داشت: برنامه شعرخوانی و خاطره‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت دفاع مقدس هفته آینده با حضور ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی سرکشی از خانوده‌های معظم شهدا و تجلیل از آنان را از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: محور برنامه‌های تمام مراکز کانون در این هفته موضوعات دفاع مقدس با هدف آشنا نمودن کودکان و نوجوانان با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا است.

موزونی ادبیات دفاع مقدس را غنی‌ترین منبع آموزشی برای کودکان و نوجوانان یاد کرد و  افزود: هم اکنون ۳۴ مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در استان کرمانشاه فعال است و در شهرستان کرمانشاه نیز ۱۲ مرکز به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کرمانشاه از  فعال‌ترین مراکز کشور در عرصه خدمات‌دهی به کودکان و نوجوانان است، گفت: در هفته ملی کودک نیز برنامه‌های ویژه‌ای با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

موزونی در پایان افزود: بزرگ‌ترین  مجتمع فرهنگی هنری کودک و نوجوان غرب کشور همزمان با روز جهانی کودک در کرمانشاه افتتاح و نیز ۲ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار