رئیس پلیس راه خراسان رضوی خبر داد:
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی سال 94، باوجود پرحجم بودن مسیرهای جاده‌ای ولی بار ترافیکی در تمام محورهای خراسان رضوی روان است.
کد خبر: ۹۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد صفایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی سال 94، اظهار کرد: امسال حجم عظیمی از زائران در شهر مقدس مشهد حضور یافتند ولی کاهش دما و سردی هوا در استان سبب غافلگیری آنها شد و تعداد زیادی از زائران و مسافران در هفته گذشته و پیش از آغاز روزهای پایانی تعطیلات که به طور معمول جاده‌ها بسیار شلوغ است، به شهرهای خود بازگشتند.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی به وضعیت ترافیکی جاده‌ها اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت جاده‌ای استان با توجه به حجم ترافیک جاده‌های استان در مقایسه با سال گذشته که شاهد بار ترافیکی سنگینی بودیم، بسیار آرام بوده و با وجود پرحجم بودن جاده‌ها ولی بار ترافیکی در تمام محورهای مواصلاتی استان روان است و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تامین امنیت مردم در جاده‌ها از وظایف پلیس راه خراسان رضوی بوده و در این راستا در زمان‌های پرتردد محورهای استان همچون اعیاد و ایام تعطیلات تمام تلاش‌ خود را برای رفاه و آسایش خاطر زائران و مجاوران انجام می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار