کد خبر: ۹۸۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 08 August 2021

افشار پرویزی بابادی

سالهای تجربه اندوزی در عرصه رسانه آن قدر شیرینی و تلخی دارد که وقتی با خود می نشینی و دو دوتا چهارتا می کنی می بینی باید آن قدر توشه راهت و دلت پر شده باشد از اتفاقات زمانه که هر کدام تو را آماده کند برای ارائه تجربه به آیندگان.
برای گره گشایی از مشکلاتی که روزگارانی مردم مهربان خوزستان ، سخت با انها دسته و پنجه نرم می کردند و همین نوشتن ها و وقایع نگاری ها و ممارست ها در مرتفع شدن مشکلات باعث شده که امروز خوزستانی ها و مردم باوفای آن امیدی به نام خبرنگار مطالبه گر در دلشان زنده باشد.
17 مرداد هر ساله یاد و خاطر شهید خبرنگار محمودصارمی با عنوان روز خبرنگار در کشور ما گرامی داشته می شود، اما خبرنگارانی که در خوزستان واقعا هر شرایطی را که بگوئیم پشت سر گذاشته اندّ بی شک لایق بهترین ها هستند، آنها از رگبار گلوله تروریست های میدان رژه گرفته، تا شرایط حاد و بحرانی سیل، تا کرونا، تا خشکسالی و بحران آب ، تا گرمای وحشتناک و بی برقی و ... را پشت سر گذاشته اند ولی دست از کار نشسته اند و با جسم خسته اما دلی روشن ، در میدان حاضر هستند و می نویسند و احقاق حق می کنند.
خبرنگاران خوزستان با دستمزدهای پایین، با مشکلات بیمه، اما آن چنان در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کرده اند و جوایز داخلی و بین المللی را درو کرده اند که این سخت کوشی آنها چیزی جز عشق و توجه به مردم خوزستان ندارد.
بی شک با توجه به تمامی مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد، اصحاب رسانه استان اعم از مدیران مسئول، عکاسان ، خبرنگاران سردبیران و ... با رسالتی تحسین برانگیز تمامی اتفاقات بزرگ و مهم کشور را رصد و منتشر می کنند که مهمترین آن در ایام گذشته همین پیاده روی اربعین و میزبانی از میلیون ها مشتاق امام حسین (ع) و یاران باوفای او می باشد و همین نشان میدهد که خوزستان بام و قله رسالت خبرنگاری است.

در کنار تمامی این عزیزان، هستند دوستان صفحه آرا و توزیع کننده و چاپخانه که به این مجموعه وزن میدهند و در پشت جبهه خبرنگاری رسالتی بزرگ عهده دار هستند و دستمریزاد و خداقوت به آنها می گویم.
اینجانب به نوبه خود این روز فرخنده و گرامی را به تمامی همکاران عرصه رسانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم همچون گذشته با قلمی شیوا و با دوربین های آماده به انعکاس واقعیت ها و حقایقی بپردازند که باعث توسعه و آبادانی و آرامش در استان شوند.
مدیرخانه مطبوعات استان خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار