فرماندار تربت‌جام در بازدید میدانی ستاد مدیریت کرونا از پلمپ بیش از 10 کسبه متخلف در این شهر به دلیل عدم اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ 16 August 2021

مرتضی حمیدی در حاشیه بازدید میدانی ظهر امروز از بازار این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک رضوی گفت: درراستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی گروه‌های شغلی ۲-۳ و۴ از روز دوشنبه تا یک‌شنبه هفته آینده امروز به‌اتفاق هیئت بازرسی از تمام خیابان‌های شهر تربت‌جام بازدید میدانی انجام شد که تعدادی از کسبه تذکر دریافت کردند و بیش از 10 کسبه متخلف به دلیل عدم اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا پلمپ شدند.

فرماندار تربت‌جام با قدردانی از همکاری بسیار خوب دستگاه‌های اداری و کسبه و بازاریان مثل دفعات گذشته با ستاد کرونا شهرستان، افزود: در این بازدید میدانی خوشبختانه اکثر گروه‌های شغلی با اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیل بودند اما برخی از کسبه با تذکر اقدام به بستن محل کسب نمودند و برخی هم که از اجرای مصوبه ممانعت داشتند تخلف محسوب و برابر مصوبه پلمپ شدند.

وی با تأکید بر اینکه اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا برای سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال این ویروس و پیشگیری از مرگ‌ومیر ضروری است، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بیمارستان سجادیه با بیش از ۹۰ بیمار کرونایی و ۱۸ بیمار بدحال بسیار وخیم است.

حمیدی تأکید کرد: مردم در خانه بمانند و با توجه به اینکه منع تردد داریم وادارات هم تا روز یکشنبه سی و یکم مرداد تعطیل‌اند امیدواریم این رویه ادامه پیدا کند و شاهد کاهش شیوع این ویروس خطرناک در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار