شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اعلام کرد: هفته دولت باید فرصتی ارزشمند برای تطبیق خود و عملکردمان با دستورات دینی و تألیف قلوب و جلب حمایت و رضایت مردم باشد.
کد خبر: ۹۸۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 25 August 2021

به گزارش تابناک قم، در پیام سید مرتضی سقاییان نژاد آمده است: تقارن هفته دولت با ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ضمن یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری ایشان و یاران باوفایشان در صحنه عظیم کربلا، ضرورت پیروی و درس آموزی از سیره و منش این امام همام ومقاومت در راستای حفظ آرمان‌ها و اهداف را به تمامی دولتمردان یادآوری می‌کند.

در این پیام اضافه شده است: شرایط سخت و جدی دوران معاصر نیازمند وحدت و همدلی بیشتر مردم و مسئولان و بهره‌مندی از نقشه راهی دقیق است که منشور حکومت‌داری و سیاست‌مداری مولی الموحدین مولانا امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر به زیبایی به مباحث جامعه شناسی سیاسی اشاره دارد و منشوری جامع و منظومه‌ای نافع برای تعامل دولت اسلامی و جامعه است که ابعاد مختلف حکومتداری را به خوبی و با دقت برای دولتمردان تبیین می کند.

در این پیام افزوده شده است: دولت در صف اول دفاع و حمایت از مردم قرار دارد و در مواجهه با مشکلات مختلف نیازمند مشارکت و همیاری جدی مردم است و پایگاه اجتماعی دولت با ولایت مداری و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه است که تقویت می‌گردد.

در این پیام خاطرنشان شده است: دشمن هیچ‌گاه ساکت نمانده است و سعی دارد تا با اعمال تحریم‌ها و تزریق یاس و ناامیدی میان مردم و دولت فاصله ایجاد کند، اما با اقدامات جهادی و مؤثر دولت و همچنین هوشیاری و مشارکت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، به لطف حق تعالی شاهد وحدت بیشترو ناکامی دشمنان داخلی و خارجی خواهیم بود.

در این پیام افزوده شده است: باید توجه داشت که خدمت در نظام جمهوری اسلامی سلب مسئولیت نیست بلکه انجام وظیفه بوده و در دوران غیبت عملکردها در منظر امام معصوم قرار دارد و هفته دولت باید فرصتی ارزشمند برای تطبیق خود و عملکردمان با دستورات دینی و تألیف قلوب و جلب حمایت و رضایت مردم باشد؛ چون حمایت و رضایتمندی مردم ازسازوکارهای ارزیابی عملکرد صحیح است و همراهی و همگامی مردم در کنار مجاهدت مسئولان موجب موفقیت در برنامه‌های مختلف کشور و گذار از دوران سخت خواهد بود.

در این پیام یادآور شده است: اینجانب از جواربارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک عرض نموده و موفقیت دولت نوپا، فسادستیز، قوی و مردمی را در تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل (ره) و منویات مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار