مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: میزان ورود مسافر در قالب ناوگان اتوبوسی بین‌شهری به استان در نیمه دوم مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد کاهش داشته‌است.
کد خبر: ۹۹۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 02 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، ابراهیم نصری با بیان این مطلب اظهار کرد: از نیمه دوم مردادماه امسال تردد مسافر در استان از طریق مینی بوس ۱۲ درصد کاهش داشته‌است اما در مقابل تردد مسافر از طریق ناوگان خودروهای سواری کرایه، هفت درصد در مقایسه با پارسال افزایش یافته‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تعداد سفر با اتوبوس و مینی‌بوس در خراسان رضوی نیز در مدت زمان یاد شده در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب هفت و ۱۶ درصد کاهش یافته‌است اما تعداد سفرها با ناوگان خودروهای سواری کرایه ۲۴ درصد بیشتر شده‌است.

وی گفت: در شرایط عادی در بین ناوگان‌های اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری کرایه در شبکه حمل‌و‌نقل عمومی مسافر، به طور معمول ۷۰ درصد سفرها با ناوگان اتوبوسی انجام می‌شود که در دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۲ هفته پایانی مردادماه این الگو تغییر کرد.

نصری خاطرنشان کرد: در حالی که جابه جایی مسافر از طریق ناوگان اتوبوسی و مینی‌بوسی در جاده‌های استان کاهشی قابل ملاحظه داشته‌است، اما سفر با ناوگان سواری کرایه رشد داشته‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در مجموع با اعمال محدودیت‌های یاد شده در مجموعه حمل‌و‌نقل عمومی جاده‌ای استان، شاهد کاهش سفرها در دوران شیوع موج پنجم کرونا بوده‌ایم.

وی از ذکر آمار مسافر جابه جا شده و سفرهای صورت گرفته توسط ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی جاده‌ای خودداری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار