در خراسان رضوی انجام می شود؛
استاندار خراسان رضوی گفت: امروز با افتخار می‌توانیم اعلام بکنیم که با زحمات همه دست‌اندرکاران بیش از ۹۵ درصد مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۹۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 04 September 2021

به گزارش تابناک‌رضوی، در راستای سیاست مدیریت استان مبنی بر تکمیل شبکه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان و اجرایی شدن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، پروژه گازرسانی به ۷۶ روستا و ۳۲۰ واحد تولیدی صنعتی بهره‌برداری و عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۹ روستا و ۵۴۵ واحد تولیدی صنعتی نیز با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی و سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه، در محل روستای محروم کلاته منار بخش رضویه و همزمان در سراسر استان آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: امروز با افتخار می‌توانیم اعلام بکنیم که با زحمات همه دست‌اندرکاران بیش از ۹۵ درصد مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

گفتنی است؛ پروژه‌های گازرسانی روستایی تولیدی که امروز به بهره‌برداری رسید تعداد ۸ هزار و ۹۳۰ خانوار در ۷۶ روستا و تعداد ۳۲۰ واحد تولیدی صنعتی با اعتبار ۱۹۱۰ میلیارد ریال را پوشش می‌دهد.

همچنین امروز همزمان عملیات اجرایی گازرسانی به ۴ هزار و ۲۳۵ خانوار در قالب ۵۹ روستا و تعداد ۵۴۵ واحد تولیدی صنعتی با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

گفتنی است؛ بنا بر نظر کارشناسان، تامین خدمات اساسی و مهم از جمله آب برق و گاز نقش قابل توجهی در پایداری روستاها دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار