مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان هدف از ایجاد مدرسه مداد جادویی را کشف و پرورش استعدادهای ادبی و جلب توجه نوجوانان به ادبیات عنوان کرد.
کد خبر: ۹۹۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ 04 September 2021

الهه رضایی اظهار داشت: دوره آموزشی مدرسه مداد جادویی با شعار "ما به شما برای بهتر نوشتن کمک می کنیم" از سوی مرکز آفرینش های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری حوزه هنری استان اصفهان اجرا می شود.
وی افزود: این برنامه به منظور استعدادیابی نوجوانان 10 تا 20 ساله با محوریت نوشتن رمان، داستان های خنده دار، پلیسی، خطرناک، ترسناک، شعر، نامه، خاطره و نوشتن متن برای عکس ها برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از انتشار فراخوان مدرسه مداد جادویی، ثبت نام از علاقه مندان آغاز شده و سپس بر اساس گروه بندی سنی، برای برگزاری کلاس ها برنامه ریزی می کنیم.
به گفته وی، در صورت مساعد شدن وضعیت از لحاظ کرونا، کلاس ها به صورت حضوری و در صورت ادامه دار شدن وضعیت فعلی، کلاس ها از طریق فضای مجازی برگزار می شود.
مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان با اشاره به ضرورت شناسایی استعدادهای ادبی نوجوانان گفت: زمانی در اصفهان طرح جوانه اجرا شد که نیروهای ادبی زیادی در بین دانش آموزان و محصل پرورش پیدا کردند که امیدواریم خروجی مدرسه مداد جادویی نیز به شناسایی و معرفی چهره های ادبی به ادبیات استان و کشور منجر شود.
رضایی خاطرنشان کرد: لزوما قرار نیست همه افرادی که در این طرح شرکت می کنند، شاعر یا نویسنده شوند، بلکه هدف این است تمام افراد در تمام مشاغلی که فعالیت دارند، با اصول اولیه ادبیات آشنا شده و بتوانند در کارشان به کار بگیرند.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدرسهِ مداد جادویی می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 12 ظهر با شماره 32602014 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار