دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: مراسم تحلیف ۲ عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر کرمانشاه به‌زودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 07 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، شهرام کرمی صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به حواشی این شورا اشاره و اظهار کرد: مردم برای حل مشکلات شهر کرمانشاه به اعضای فعلی شورای اسلامی شهر رای دادند، اما با حواشی ایجاد شده این شورا از وظایف اصلی خود دور شده است.

وی با تاکید بر اینکه وجه عمومی شورای اسلامی شهر باید حفظ شود، افزود: مردم به اعضای جدید این شورا اعتماد کرده و به آن‌ها رای دادند، اما این اعتماد خدشه‌دار شده که باید برای جلب دوباره آن تلاش کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: شورای اسلامی شهر کرمانشاه باید نسبت به تبدیل فضای نارضایتی کنونی به اعتماد اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه مشکلات اخیر ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه مشکلاتی را برای کارکنان شهرداری به وجود آورده است، تصریح کرد: طبق گزارشات واصله در برخی از کمیسیون‌های شهرداری کار مردم خوابیده است.

گفتنی است، طبق تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور ۲ عضو علی‌البدل تا چند روز دیگر برگزار و سپس تعیین هیات رئیسه این شورا و انتخاب شهردار یا سرپرست برای شهرداری انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار