نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: نظام تعامل با هیئت‌های خارجی با همکاری بخش دولتی و تشکل‌های خصوصی تدوین می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 24 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی غلامرضا شافعی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: هیئت اقتصادی فرانسوی که به مشهد سفر کرده‌ است، همان هیئتی است که در تهران نیز مهمان اتاق بازرگانی ایران بودند.

وی تصریح کرد: حتی برخی از دیدارهای وزرا در این سفر نیز در اتاق بازرگانی به انجام رسید و علت اصلی این موضوع هم این است که نمایندگان کشورهای خارجی متوجه سیاست‌های تقویت بخش خصوصی در ایران شوند.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه اهمیت به بخش خصوصی برای کشورهای خارجی بسیار مهم است، تصریح کرد: در مشهد نیز دعوت‌هایی از نمایندگان تشکل‌های خصوصی به عمل آمده تا با هیئت فرانسوی دیدار داشته باشند.

شافعی با اشاره به جلسات برگزار شده در بخش‌های مختلف برای بهره برداری از شرایط پسا تحریم در خراسان رضوی، بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در آینده هیئت‌های بسیار زیادی به خراسان رضوی آمده تا در مورد زمینه‌های مشترک سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر داشته باشند.

وی افزود: رایزنی‌هایی به انجام رسیده تا برای تعامل با این هیئت‌ها نظامی در نظر گرفته شود و با هم‌فکری با بخش دولتی قرار است از حضور آنها بیشترین بهره را ببریم.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: باید بتوان با همکاری و تعامل با بخش دولتی برنامه کاری را تدوین کرده و در راستای آن برای ارتقا زیرساخت‌های اقتصاد برنامه‌ریزی کرد تا بهره‌وری اقتصاد به ویژه در بخش صنعت بالا برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار