تاکید بر علم آموزی

تأکید فرماندار بهارستان بر علم آموزی در برابر تهاجمات دشمن

تهران ـ «تابناک»فرماندار بهارستان در آیین بازگشایی مدارس شهرستان با اشاره بر جایگاه علم در دین اسلام، بر علم آموزی آینده سازان انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ 22 September 2024

به گزارش «تابناک»از بهارستان، آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر با حضور عبداله نوحی فرماندار بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان، هادی نوریان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حسین نجفی بخشدار گلستان و جمعی از مسئولین در مدرسه شهید جمهور اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

عبدالله نوحی در این مراسم با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص)، اُسوه حسنه و بهترین الگوی زندگی است به برخی از صفات بارز اخلاقی آن حضرت از جمله امانتداری، مهربانی، جوانمردی، گفتگو، احترام به دیگران اشاره کرد و گفت: حضرت محمد(ص) بر علم آموزی تأکید داشتند و علاوه بر اینکه معجزه ایشان، کتاب قرآن است، یکی از شروط آزادسازی اسرا را آموزش خواندن و نوشتن به ده نفر از مسلمانان عنوان کرده بودند.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در تکمیل این مدارس که جزو مدارس مصوب رئیس جمهور شهید هستند، با تأکید بر نقش علم‌آموزی در تقویت بنیه کشور، افزود «با درس خواندن باید خود را در برابر هرگونه تهاجمات دشمن قدرتمند سازیم و آینده‌ سازان انقلاب اسلامی باشیم.»

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار