نصب بیش از 60 برج نوری در منطقه‌4

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 از نصب بیش از 60 برج نوری در بوستان های محلی خبر داد و گفت: در آستانه سال نو، بوستان های شمال شرق تهران برای رفاه حال شهروندان مناسب سازی می شود.
کد خبر: ۱۸۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 23 February 2016
سلامت جوادی  گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور افزایش امنیت بوستان ها، ضمن بازپیرایی فضای سبز و بهسازی المان های بوستانی، نصب برج نوری در بوستان های منطقه 4 در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای توسعه شبکه روشنایی و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده، 43 پایه برج نوری در فضای سبز محله مجیدآباد و شمس آباد و بوستان های الغدیر ، مجیدیه ، ولیعصر(عج) ، بهاران ، مهر ، توحید و ... در محدوده ناحیه 2 نصب شد .

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 با اشاره به رفع مشکلات خاموشی بوستان های محله خاک سفید و جوادیه در ناحیه 6 افزود: با شروع فصل زمستان و تاریکی شب،  نصب پایه برج نوری در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون در بوستان جعفرپناه به پایان رسیده است.

وی در ادامه از نصب برج نوری در بوستانهای ناحیه 4و 5 خبر داد و گفت: به همین منظور، 7 پایه برج نوری در بوستانهای محلات نارمک، از جمله بوستان های یاس ، عادل ، خدابنده و ...  نصب و به بهره برداری رسید.

جوادی کاشت و توسعه فضای سبز محله حکیمیه را از دیگر اقدامات این منطقه در آستانه سال نو عنوان کرد و گفت: در طرح استقبال از بهار 74.000 مترمربع از فضای سبز  محله حکیمیه بازپیرایی شد.

وی گفت: کاشت 16.000 اصله درختچه از گونه های پامپاس گراس ، خرزهره ،گونه های رز ، نسترن ، ارغوان و ...  و هرس و ترمیم تشتک آبخوری 700 اصله و هرس و فرم دهی 3850 اصله از درختان و درختچه های فضای سبز از دیگر اقدامات صورت گرفته در محله حکیمیه است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار