تجهیز بوستان های غربی پایتخت برای رفاه معلولان

شهردار منطقه 9 از تجهیز بوستان های سطح منطقه برای رفاه حال معلولان خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی ها طی 2 ماه آینده همه تمهیدات لازم با توجه به ضوابط ، استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی انجام می شود.
کد خبر: ۲۶۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 20 July 2016
حمید محسنی در این خصوص اظهار داشت: فراهم کردن امکانات رفاهی و تردد برای شهروندانی که معلولیت دارند این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه مدیران شهری است و این شهرداری نیز مناسب سازی بوستان ها و معابر را برای سهولت تردد این قشر از جامعه در دستور کار دارد.

وی افزود: برای رفاه حال معلولان در سطح منطقه ، مناسب سازی محل های ورود و خروج بوستان ها با پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اقدام است.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: جمع آوری و رفع ، حذف زوائد فیزیکی معابر داخلی بوستان ها نیز برای تسهیل عبور و مرور معلولان بصورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به مناسب سازی های صورت گرفته در دو بوستان المهدی (عج) و بوستان آزادی گفت: این دو بوستان در نقاط پرتردد منطقه قرار گرفته اند و در حال حاضر 15 مورد مناسب سازی پیاده روها و رفع موانع دسترسی ضمن ایجاد پل فلزی در این بوستان ها انجام شده است.

محسنی اذعان داشت: 90 درصد آبخوری های سطح محدوده و بعضی از سرویس های بهداشتی برای استفاده معلولان و حتی سالمندان مناسب سازی شده است.

به گفته شهردار منطقه 9 ، علاوه بر اقدامات صورت گرفته ، هرس و کوتاهی شاخه های مزاحم در پیاده روها جهت سهولت تردد نابینایان نیز بصورت مستمر اجرایی می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار