ابرقدرت‌ها با آخرین قدرت علیه اسلام مبارزه می‌کنند

شهید فرشاد باهوطرودی در وصیت‌نامه خود آورده است: ابرقدرت‌های شرق و غرب با آخرین قدرت علیه اسلام مبارزه می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 02 July 2017
شهید فرشاد باهوطرودی فرزند علی‌اصغر در سال 1343 در فیروزکوه به دنیا آمد و در 13 اردیبهشت‌ماه سال 1365 در شمال فکه و با متلاشی شدن پیکر به شهادت رسید؛ این شهید والامقام در گلزار شهیدان روستای طرود آرمیده است.

شهید فرشاد باهوطرودی در سال 1343 اوایل ماه مبارک رمضان در فیروزکوه و در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود.

دوران کودکی خود را در دامان پرمهر پدر و مادر سپری کرد و پس از طی تحصیلات دوران ابتدایی، تحصیلات راهنمایی را با کارنامه‌ای درخشان پشت سر گذاشت و در هنرستان کشاورزی شهید رجایی دماوند به تحصیلات متوسطه خود ادامه داد.

با شروع جنگ تحمیلی توسط اجانب و ایادی استکبار جهانی عزم خود را جزم کرده و لباس رزم بر تن کرده و جهت آموزش به تهران اعزام و سه ماه تحت آموزش نظامی قرار گرفت و سپس با سایر دوستان بسیجی جهت نبرد با کفار بعثی به کردستان اعزام شد و سرانجام در یکم فروردین‌ماه سال 1365 عازم جبهه‌های جنوب می‌شد و در همان سال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در فرازهایی از وصیت‌نامه خود آورده است: با اعتقاد به راهم که در پیش دارم، امیدوارم که به هدف اصلی و معشوق گم‌گشته خود که نهایت آرزوی خود می‌دانم، دست پیدا کنم.

این شهید یادآور شده است: می‌روم برای جهاد در راه اسلام تا با کفار بعثی چون امروز تاریخ اسلام تکرار شده و دوباره مکتب توحید و اسلام در برابر قدرت‌ها خودنمایی می‌کند.

همچنین می‌خوانیم: امروز، روزی است که ابرقدرت‌های شرق و غرب با آخرین قدرت علیه اسلام مبارزه می‌کنند؛ این وظیفه من و شماست که در برابر قدرت‌ها ایستادگی کنیم و با آن‌ها در ستیز باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار