تعداد شهرستان‌های زرد خراسان رضوی طبق آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزایش یافته است و هم اکنون ۲۰ شهرستان این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 06 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، تعداد شهرستان‌های زرد خراسان رضوی طبق آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزایش یافته است و هم اکنون ۲۰ شهرستان این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

با توجه به اطلاعات به‌ روز شده سامانه ماسک، طی چند روز گذشته شهرستان‌های خواف و تایباد در وضعیت نارنجی بوده‌اند که اکنون این ۲ شهرستان به وضعیت زرد تغییر رنگ داده‌اند و شهرستان بردسکن هم از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است.

بر این اساس در حال حاضر از بین ۳۳ شهرستان خراسان رضوی چهار شهرستان در وضعیت قرمز، یک شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهرستان در وضعیت زرد و هشت شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بنا بر این گزارش، شهرستان‌هایی مانند مشهد، تایباد، خواف، بینالود، تربت‌حیدریه، مه ولات، درگز، قوچان، گناباد، نیشابور، کلات، بجستان، جوین، جغتای، سرخس و کلات در وضعیت زرد کرونایی و هشت شهرستان تربت‌جام، باخرز، چناران، زاوه، رشتخوار، فیروزه، خوشاب و داورزن در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۳۲ تن دیگر طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در کشور جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۵۳ تن رسید.

طی این مدت 8 هزار و ۶۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و هزار و ۱۶۳ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به 5 میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۵۷ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار