شب گذشته؛
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب دمای هوای تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی به زیر صفر و کمینه دمای هوا در شهرستان‌های تربت‌حیدریه و فریمان به ۱۰درجه زیر صفر رسید
کد خبر: ۱۰۰۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 18 November 2021

به گزارش خراسان رضوی، زهرا عنایتی افزود: کمینه دمای هوا در شهرستانهای ریوش، درگز، باخرز، تایباد،دمای زیر صفر شبانه در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی نیشابور و خواف هم بین پنج تا ۱۰درجه زیر صفر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: طی چند روز آینده آسمانی صاف برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی شده هر چند که روز یکشنبه هفته آینده با افزایش ابرناکی به ویژه در نیمه جنوبی خراسان رضوی همراه با احتمال بارش‌های پراکنده مواجه خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی دما از امروز در استان خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز پنجشنبه مشهد هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز ۶درجه افزایش دارد، اما فردا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

عنایتی افزود: شب گذشته کمینه دمای هوای مشهد چهار درجه زیر صفر بود که سرمای شبانه در مشهد و خراسان رضوی با افزایش چند درجه‌ای شب‌های آینده هم ادامه دارد به طوری که طی این مدت کمینه دمای هوا در مشهد با کمی افزایش به حدود صفر نزدیک می‌شود.
وی اضافه کرد: داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۱درجه گرمترین شهرستان خراسان رضوی طی ۲۴ساعت گذشته بوده است و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تربت حیدریه با سرعت ۵۸کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار