طبق آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم‌اکنون هیچ شهرستانی در استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد اما تعداد شهرستانهای با وضعیت زرد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 20 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، این در حالی است که پیش از این چهار شهرستان بردسکن، کوهسرخ، خلیل‌آباد و کاشمر در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند که هم اکنون این مناطق به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داده اند و به همراه گناباد پنج شهرستان نارنجی رنگ خراسان رضوی را تشکیل می دهند.

در حال حاضر از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی پنج شهرستان در شرایط نارنجی، ۲۱ شهرستان در وضعیت زرد و هفت شهرستان در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

براساس اطلاعات سامانه ماسک، شهرستانهای با رنگ زرد کرونایی در خراسان رضوی افزایش یافته و اکنون مناطقی مانند مشهد، تایباد، بینالود، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، درگز، سرخس، فیروزه ،چناران، فریمان، مه ولات، بجستان، قوچان، جوین، سبزوار، نیشابور، ششتمد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

همچنین شهرستانهای کلات، زاوه، باخرز، رشتخوار، خوشاب، داورزن و جغتای در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

هم اکنون هشت شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ تن دیگر از هموطنان بر اثر کرونا جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۷۳۴ تن رسید.

پنج هزار و ۷۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی این مدت در کشور شناسایی و ۸۹۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۶۹ هزار و ۵۵۹ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار