رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تاکنون بیش از ۹۸ درصد دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان معادل ۱۰هزارو ۶۰۱ نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 14 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد صادق رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است ، افزود: بیش از ۱۰هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد دانش آموز ۱۰ هزار و ۶۰۱ نفر در دُز اول و ۹هزارو و ۷۲ نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

رضایی ابراز کرد: تاکنون ۱۷۰ هزار و ۱۱۲ دُز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده که از این میزان ۸۷ هزار و ۶۶۲ نفر در دز اول و ۷۸هزارو ۲۵۴ نفر در دز دوم واکسن  کرونا  را در شهرستان دریافت کردند.

وی اظهار داشت: در روز گذشته، ۹۷ دُز واکسن نوبت اول و ۲۹۹ دُز واکسن نوبت دوم  در این شهرستان تزریق شد.

رضایی تصریح کرد:  واکسیناسیون ویروس کرونا هم اکنون در ۵۲ مرکز  شهری و روستایی،  پایگاه سلامت و خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا دوگنبدان این شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: ۵۹ هزار و ۷۰۲ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است.

رضایی ابراز کرد: تاکنون بیش از ۱۷هزار و ۵۶۸ نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۲۲۷ نفر بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

وی  ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و ۸۶ نفر در قرنطینه خانگی هستند. 

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار