قرعه‌کشی نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی یزد با حضور سرپرستان تیم‌ها یکشنبه شب در مجموعه شهید پاکنژاد مرکز این استان برگزار شد، گروه‌بندی و حریفان آنها مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 20 December 2021

به گزارش ایرنا، در این رقابت‌ها ۲۰ تیم در چهار گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع مسابقه‌های خود را طبق برنامه برگزار می‌کند و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی برای کسب قهرمانی صعود می‌کند.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، تیم‌های شیران ۲، امیران، امید صبا، آتیه‌ سازان و بیمه‌کوثر در گروه یک و اتوبارجوان، شهید نصیری، نیروی انتظامی، مجمر و شاهدیه ( یادآوران) در گروه دوم حضور دارد.

همچنین در گرو سوم تیم‌های هیات ذوالفقار، نوداسپرت، تیم پزشکی اکرام، مینی‌بوس‌رانی شهاب و شهرداری و در گروه چهارم اداره‌کل زندان‌های یزد، صبای فهادان، آریا چکاد، شهدای سلک‌باف و تیم برتر یزد با هم به رقابت می پردازد.

محمد صادق شاکری رییس هیات فوتبال یزد در این آیین به اهمیت برگزاری مسابقه‌ها و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این رشته در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری مرکز استان اشاره کرد.

همچنین علی بیابانکی مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان یزد ابراز امیدواری کرد که با برگزاری اینگونه رقابت‌ها با همکاری و همدلی شاهد توسعه بیش از گذشته این رشته باشیم.

سپس سرپرستان تیم‌ها با قدردانی از همت و پیگیری هیات فوتبال یزد برای برگزاری این مسابقه بر تداوم برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای ارتقای جایگاه یزد اشاره کردند.

زمان و مکان برگزاری مسابقه‌ها متعاقبا از سوی هیات فوتبال شهرستان یزد اعلام می‌شود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار