تقریباً ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل تزریق شده است.  
کد خبر: ۱۰۱۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 31 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، 54 بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند که به این ترتیب تعداد بیماران بستری کرونایی در استان مازندران به ۲۸۵ نفر رسید.


همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۵۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۶۴ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.


در شبانه روز گذشته موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ثبت نشده است.


دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۴۸ بیمار کرونایی در آی سی یو
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۴۵ نفر ترخیص شدند.


دکتر موسوی افزود: ۴۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.


او با اشاره به اینکه هیچ فوتی کرونایی امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشد، گفت: اکنون ۲۲۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و تزریق واکسن تاکید کرد.


دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۱۶ بیمار کرونایی در آی سی یو
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۷ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۱ بیمار نیز در این مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.


دکتر سیدناصر عمادی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۶۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.


او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

 

یاداور می‌شوم حدود ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل تزریق شده است.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار