دادگستری استان مازندران درپی انتشار مطلبی درخصوص کوه خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 02 January 2022

به گزارش تابناک مازندران از آریا، درپی انتشار مطلبی درخصوص کوه خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر،نتیجه پیگیری صورت گرفته توسط دادگستری استان مازندران وبررسی وگزارش دادستانی رامسر حاکی ازاین است که این ملک براساس نقشه مصوب شهر ازسال 1393 با دریافت مجوز از مبادی مربوطه شروع به ساخت ودرنهایت با اصلاحاتی درسال 1398تکمیل شده است. این بنا در خیابان 25 متری شهید رجایی و با فاصله زیادی از قلعه مارکوه، و بر اساس رای کمیسیون ماده 5 استان بنا شده است.

دستگاه قضایی استان برای رفع شبهات وجلوگیری ازتضییع حقوق بیت المال بررسی در خصوص وضعیت این ساخت وساز را دردستورکار قرار داده است ودر حال پیگیری است تا درصورت وجود تخلف در صدور مجوز یا در مراحل اجرای پروژه، مطایق مقررات به تخلف و جرایم احتمالی رسیدگی گردد.
شایان ذکراست، پیش از این با ورود دستگاه قضایی ساخت برج 11 طبقه درمنطقه مارکوه متوقف شد ضمن اینکه رئیس کل دادگستری استان تاکید دارند با پدیده کوه خواری و زمین خواری وتغییر کاربری غیرمجاز اراضی در استان به شدت برخورد گردد و هرگونه کوتاهی نیز در این زمینه پذیرفتنی نیست و دستگاه های مسئول نیز در این ارتباط باید از وقوع تصرف اراضی ملی پیشگیری کنند.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار