دغدغه مندی های فرهنگی و اجتماعی عوامل تولید نمایش ”قند خون” در همکاری با ستاد دیه استان یزد سبب شد تا با گلریزان پلاتو پاییز، دو زندانی جرایم غیرعمد، آزاد و به کانون خانواده بازگردند.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ 12 January 2022

شامگاه سه شنبه، بیست و یکم دی ماه، نمایش قندخون در سیزدهمین اجرای خود در پلاتو پاییز میزبان نیکوکاران، خیرین، مسئولان ارشد قضایی و اجرایی و پیشکسوتان عرصه نمایش استان یزد بود.
در حاشیه این نمایش طبق همکاری به عمل آمده گروه فرهنگی هنری کریاس با ستاد دیه استان یزد و حمایت ویژه یکی از هنرمندان نیکوکار استان، آیین گلریزانی در قالب"نذرفرهنگی" ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد.
در این آیین با جمع آوری مبلغ یک میلیارد ریال توسط نیکوکاران، خیرین و هنرمندان، مقدمات آزادی دو محکوم مالی جرایم غیرعمد از حصارهای زندان های یزد و بازگشت آنان به کانون خانواده فراهم آمد؛ مهمی که سبب شد به واسطه اقدام خیرخواهانه این هنرمندان، از عوامل این گروه هنری توسط مسئولین قضایی کشور و استان و هنرمندان پیشکسوت، قدردانی به عمل آید.
شایان ذکر است نویسندگی نمایش قندخون را لیلی عاج بر عهده داشته و این کار به کارگردانی زمان ارکمان، تهیه کنندگی سید شهاب الدین حسینی نیک و بازی صاحب حائری زاده، سهیلا ستوده نیا و ستاره توانگر میزبان شهروندان یزدی در پلاتو پاییز واقع در بلوار مدرس، بعد از دادگستری، خیابان اندرزگو است. به دلیل استقبال چشمگیر شهروندان از این نمایش درام اجتماعی، خرید اینترنتی بلیط از درگاه www.yazdgishe.ir و هماهنگی و رزرو از طریق شماره تماس 09138495343 اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار