مراسم بزرگداشت شهید «امیرحسین قربانی» و ۱۷۵ شهید حادثه هواپیمای اوکراینی به همراه رونمایی از کتاب تور تورنتو با حضور مقامات ارشد استان، خانواده شهدا و مردم دارالولایه استان در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 13 January 2022

«مهران فاطمی» استاندار یزد در مراسم بزرگداشت شهید امیرحسین قربانی و ۱۷۵ شهید حادثه هواپیمای اوکراینی که روز چهارشنبه در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد، شهید امیرحسین قربانی را نمونه از یک جوان مومن، حزب اللهی، انقلابی و الگو در گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

وی گفت: این مراسم بزرگداشت در واقع مراسم تجلیل از مقام علم، دانش، تلاش، فرهیختگی و انقلابیگری شهید قربانی و تجلیل از بصیرت خانوده این شهید بزرگوار است که با بینش و بصیرت خود اجازه سوء استفاده بیگانگان از این واقعه را گرفتند.

فاطمی در ادامه از تلاش های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و دیگر دست اندرکاران برگزاری این مراسم قدردانی و اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم رهرو راه شهیدان والا مقام باشیم.

استاندار در پایان از محمدعلی جعفری نویسنده کتاب «تور تورنتو» جهت به رشته تحریر در آوردن زندگی شهید امیرحسین قربانی قدردانی کرد.

در این مراسم از کتاب «تور تورنتو» که روایتی از زندگی دانشجوی شهید حادثه پرواز اوکراین، امیرحسین قربانی است، رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار