بیش از ۲۵۰۰ برنامه در قالب کمیته‌های ۲۵ گانه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 29 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۲۵ گانه برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۲۵۰۰ برنامه در قالب این کمیته‌ها مطرح شده است.

حجت الاسلام متوسل افزود: بخشی مهمی از برنامه‌ها تبیینی است و چرایی انقلاب و دستاورد‌های انقلاب و آثار و برکات معنوی که نهضت حضرت امام داشته است در آن‌ها تبیین می‌شود.

وی عنوان کرد: توانمند سازی سخنرانان برای سخنرانی در ایام الله دهه مبارک فجر، تبیین دستاورد‌های انقلاب به معلمان و انتقال آن به دانش آموزان از برنامه‌هایی است که در این دهه انجام می‌شود.

افتتاح راهیان نور دانش آموزی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری جُنگ دانش آموزی و مسابقات کتابخوانی دراین ایام از دیگر مواردی بود که حجت الاسلام متوسل به آن‌ها اشاره کرد.

معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد در این نشست گفت: افتتاحیه نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، همایش رهروان فاطمی، غبار روبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از برنامه‌های مهم سپاه است.

سرهنگ نوری زاده افزود: آغاز آسفالت راه‌های روستایی شهرستان، افتتاح کارگاه خیاطی، اکران تله فیلم دو ماه شمسی، رونمایی از کتاب و برگزاری مراسم آبروی محله نیز در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار