محدودیت جدید کرونا، در جلسه ستاد استانی مقابله با این بیماری منحوس برای هفته آینده در استان یزد اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 10 February 2022

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد گفت: جلسه فوق العاده مقابله با کرونا امروز با حضور سردار سپهر فرمانده عملیاتی قرارگاه مبارزه با این بیماری در کشور، در استانداری یزد برگزار شد.


عزیزی افزود: نماز جمعه در استان یزد از ۲۲ بهمن ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حداقل زمان و تنها با ۳۰ درصد ظرفیت اقامه می‌شود.


وی ادامه داد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم اعتکاف فقط در شهر‌های آبی، زرد و نارنجی به شرط دریافت دوز سوم کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها برگزار می‌شود و از این مراسم در شهر‌های قرمز خبری نخواهد بود.


معاون استاندار تصریح کرد: رستوران ها، تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی هم با سقف ۳۰ درصد ظرفیت مکانی و پذیرش افرادی که حداقل دو نوبت واکسن دریافت کرده اند، مجاز به فعالیت هستند.


عزیزی با اشاره به حضوری شدن آموزش‌ها از هفته آینده اظهار داشت: مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها از هفته آینده با رعایت طرح ۰۷ حضوری شده و اگر در مدرسه‌ای وضعیت بیماری در معلمان و دانش آموزان وجود داشته باشد، آن مدرسه به صورت هوشمند تعطیل شده و آموزش‌های آن غیرحضوری می‌شود.


وی گفت: در شهرستان‌هایی که سیر بیماری در آن‌ها وضعیت نزولی داشته باشد، محدودیت‌ها با مصوبه استانی به صورت پلکانی کاهش می‌یابد.


عزیزی با اشاره به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی توسط سپاه الغدیر و بسیج افزود: طرح آموزش کمپین‌ها برای تقویت آموزش مردم در دستور کار قرار گرفته و کارگروه اطلاع رسانی این وظیفه را برعهده دارد.

برچسب ها: محدودیت ، کرونا ، یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار