کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی شدت و سرعت وزش باد در این استان به ویژه در نوار شرقی آن طی امروز (دوشنبه) و روزهای پایانی هفته جاری افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 28 February 2022

به گزارش تابناک رضوی آذر رضایی پور با بیان این مطلب اظهار کرد: کماکان سامانه ناپایدار با شدت و ضعف در خراسان رضوی فعال است که در اکثر نقاط استان طی امروز و اوایل وقت فردا موجب بارش‌های پراکنده می‌شود.

وی ادامه داد: اواخر هفته جاری نیز یک سامانه ناپایدار خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای روزانه مشهد امروز نسبت به دیروز سه تا چهار درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بود افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۴ درجه و کمینه دمای هوای آن به سه درجه سلسیوس می‌رسد.

رضایی‌پور ادامه داد: شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیرصفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از ۱۸ شهرستان خراسان رضوی در ۱۱ ایستگاه هواشناسی استان گزارش بارندگی ثبت شده که بیشترین بارندگی در شهرستان‌های قوچان با ۱۱.۵ میلیمتر، درگز و جغتای با ۸.۳ میلیمتر و کلات با ۵.۶ میلیمتر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار