مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مصدومیت ۲۳ نفر و انتقال ٢٠ نفر آنها به بیمارستان در مناطق تحت پوشش این دانشگاه در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 16 March 2022

به گزارش تابنا‌ک رضوی، محمد علیشاهی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ساعت هشت صبح دیروز تا ساعت ٢٣ و ٣٠ دقیقه، ١۶ آمبولانس برای انتقال مصدومان اعزام شدند.

وی اضافه کرد:در مشهد ۶ مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع)، سه مصدوم به بیمارستان شهید هاشمی نژاد، سه مصدوم به بیمارستان طالقانی و یک نفر نیز به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هفت مصدوم نیز به بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمر منتقل شدند و سه مصدوم نیز در محل درمان شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار