سوال این است که اولا این چه نحوه ی بیان و طرح مسئله است؟ اگر فقط بخاطر خالی نبودن عریضه نبوده است چرا سید محمد موحد مثل بقیه موارد اهمیت این جاده و اعتبار مورد نیاز برای آن را بیان نکرد؟
کد خبر: ۱۰۳۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 18 March 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی، بر اساس اخبار منتشره در سایت ها ، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار و معاون عمرانی اش با وزیر نفت دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار که به منظور جلب نظر و اعتبار وزارت نفت در خصوص مساعدت به طرحهای نیمه تمام و بعضا راکد استان تشکیل شده بود جاده ارتباطی و معروف سردسیری دمه به شکلی ویژه و بسیار جالب مطرح شد.!!!
وضعیت نامطلوب بودجه و اعتبار در سطح کلان و ناچیز بودن آن در کهگیلویه و بویراحمد بر کسی پوشیده نیست به گونه ای که بزرگترین دغدغه ی مردم این دیار در بحث بودجه و اعتبار را می توان امید به اختصاص بودجه به سد آبریز دانست که اخبار واصله مایوس کننده است.
اما آنچه که مهم تر است انتخاب اولویت ها و نوع و نحوه رایزنی و چانه زنی برای تخصیص اعتبار است که آنچه از برآیند و خروجی نشست نمایندگان و استاندار با وزیر نفت در خصوص جاده دمه مخابره شده است حالتی شبیه به نعل وارونه زدن است.
یا همان ذم شبیه به مدح در آرایه های ادبی.
نماينده محترم و معاون عمرانی استاندار با اشاره به جاده “دمه_میان تنگان” اظهار داشته اند؛ باتوجه به اینکه در مجاورت خط انتقال گاز قرار دارد خواستار رفع مشکلات جهت تسریع در احداث این محور شدند.!!!
سوال این است که اولا این چه نحوه ی بیان و طرح مسئله است؟
اگر فقط بخاطر خالی نبودن عریضه نبوده است چرا سید محمد موحد مثل بقیه موارد اهمیت این جاده و اعتبار مورد نیاز برای آن را بیان نکرد؟
و چرا گفت که در مجاورت شرکت گاز است؟
شرکت گاز ایران از قبل از انقلاب تا حالا می داند که این جاده در مجاورت خط اصلی لوله گاز قرار دارد و با آن معارض نیست.
از طرفی این جاده قرار نیست که احداث شود همانگونه که عرض کردم احداث آن به قبل از انقلاب بر می گردد و اکنون نیازمند مرمت و تکمیل است نه احداث.
لازم است نماينده محترم بداند که این جاده اگرچه یک جاده روستایی و عشایری است اما برای منطقه در حکم جاده ابریشم است که قسمتی از آن قبلا آسفالت شد و 14 کیلومتر باقی مانده آن تأمین اعتبار و کلنگ زنی شد.
نکند خدای ناکرده این ضرب المثل در ذهن کسی تداعی شود که؛
ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار