دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار :
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهارگفت: انفال جزئی ازحقوق بیت المال است ،بعنوان مدعی العموم باغاصبان بیت المال برخورد خواهم کرد بااحدی تعارف نداریم
کد خبر: ۱۰۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 19 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی از گلبهار، قاضی حمیدعلیزاده دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار درجلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گلبهار گفت: باغاصبان حقوق بیت المال به شدت برخوردخواهم کرد زیراانفال جزئی ازحقوق بیت المال است


قاضی حمیدعلیزاده در خصوص برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گلبهار و مانور و گشت های مشترک ادارات در گلبهار به جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی منابع طبیعی و همچنین اراضی کشاورزی و باغی گفت: هدف از برگزاری این جلسه ومانوربا هم افزایی همه دستگاه‌های متولی عضو شورای حفظ حقوق بیت المال اتمام حجت باغاصبان وسازندگان باغ ویلاهای غیرمجاز و همچنین جلوگیری از اقدامات افراد سودجو که در ایام تعطیلات نوروز فرصت را غنیمت و طلایی شمرده و اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی می نمایند برخورد جدی وقاطع خواهدشد.


وی افزود به همه کسانی که اقدام به این اعمال مجرمانه اعم از زمین خواری و تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز در بستر رودخانه ها و تجزیه حقوق عامه به معنای کلی می نمایند هشدار میدهم که از همه ظرفیت ها استفاده خواهد شد و با افراد سودجو بدون هیچ چشم پوشی و مماشات برخورد نموده و اعمال قانون خواهیم کرد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار گفت: گشت های مشترک ادارات متولی و خدمات رسانی که حدود۲۰ اداره و دستگاه می‌باشند هر هفته در حال انجام وظیفه می باشند که در این مدت ۱۱۰۰ مورد باغ ویلا تخریب و بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان آزادسازی گردیده است.

وی گفت: ۲۷هزارباغ ویلا درشهرستان گلبهار ساخته شده که ۸۰درصدازاین باغ ویلاها را مدیران ادارات مختلف استانی ودرقالب شرکتهای تعاونی و.... ساخته اندکه این تخلف است و مردم توقع دارندکه اگر تخلف است ابتدابامدیران متخلف برخوردشود.

لازم به ذکراست درپایان این جلسه باحضوربیش از۲۰اداره درحوزه های مرتبط مانور حفظ حقوق بیت المال درروستاهای دولت آباد،خیرآباد،گلمکان ومناطق ساخت ویلاهای غیرمجاز برگزارشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار