نشست خبری موحد
موحد : گاهی موحد را به عنوان یک شخص حقیقی نقد می کنیم که بحث آن جداست اما گاهی به عنوان یک شخص حقوقی و جایگاه نمایندگی قرار است نقد کنیم که باید تلاش کرد این نقد با کنکاش و سندیت بیشتر بیان شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 29 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو گفت : اگر قرار باشد مختصری از وظیفه بیست و دو ماهه که در خدمت شما به عنوان نماینده مردم انجام وظیفه کرده ام بیان کنم ، ساعت ها طول می کشد.
سید محمد موحد افزود : دموکراسی بر چند رکن ، قانون اساسی ، نظام پارلمانی و مجلس ، احزاب سیاسی ، استوار است که در این میان ، مطبوعات ضمن اینکه رسانه به عنوان رکن چهارم محسوب می شود.
وی ادامه داد : رسانه بخش مهمی از جامعه است که نفوذ غیر مستقیم آن بر جامعه غیر قابل انکار است.
موحد با اشاره با این نکته که دانستن حق مردم است ، گفت : مهمترین ابزار این دانستن ، رسانه است که آگاهی جامعه را بالا می برد ، جامعه را رشد می دهد ، متنوع و زمینه تعالی را فراهم می کند.
وی ادامه داد : قطعا همه قبول داریم که آگاهی دادن به مردم از مسلمات است اما مهم به قول ما طلبه ها و شما خبرنگاران شیوه اطلاع رسانی است .
موحد گفت : شفافیت در اطلاع رسانی باعث جلوگیری از فساد و خیلی از مسائل که در این زمینه وجود دارد ، می شود.
وی افزود : اصحاب رسانه به دلیل شهامت و صراحت در اطلاع رسانی، هزینه هایی متحمل می شوند این در حالی است که این اگاهی رسانی را با کمترین بضاعت و امکانات انجام می دهند .
این نماینده مجلس گفت : این جمعی که در میان آن ها قرار گرفته ایم ، از منظر دینی و مناظر مختلف به آن نگاه کنیم با توجه به جایگاه آگاهی بخشی ، حرمت دارد چرا که حقوق مردم را احیا می کنند و آگاهی را مجانی تقدیم می کند ضمن اینکه در مسیر زحمات زیادی را متحمل می شوند.
وی ادامه داد : من از حضور در میان شما خبرنگاران خرسندم و وظیفه خود می دانم از چنین جمعی که در میدان تلاش می کنند ، در همه جا دفاع کنم.
حجت الاسلام موحد افزود : تلاش کرده ام در ادوار مختلف دوره نمایندگی خصوصا این دوره های اخیر که فضا تغییر کرده است ، همکاری با رسانه ها داشته باشم و علیرغم مشغله های زیادی که دارم اما اینگونه نیست که از عملکرد رسانه ها بی خبر باشم و تلاش دارم ، سایت ها و نظرات و دیدگاه ها را رصد کنم و گاهی نقدهای منصفانه ای وجود دارد که توجه کنم و گاهی هم مواردی مطرح می شود که صحت ندارد اما تلاش می کنیم سدی در راه رسانه ایجاد نکنیم . گاهی برخی موارد مطرح شده، تهمت بوده اما تلاش کردم اینگونه بنگریم که غرض و مرض پشت آن نبوده بلکه دغدغه وجود داشته است.
گاهی موحد را به عنوان یک شخص حقیقی نقد می کنیم که بحث آن جداست اما گاهی به عنوان یک شخص حقوقی و جایگاه نمایندگی قرار است نقد کنیم که باید تلاش کرد این نقد با کنکاش و سندیت بیشتر بیان شود.
موحد در بخش پایانی سخنان خود گفت : سعی ما بر این بوده و هست آن که در توان داریم را در طبق اخلاص بگذاریم و یکی از همراهان ما در رسیدن به موفقیت ، رسانه است که نقد و تذکر شما را استقبال می کنیم اما انتظار داریم نقدها همراه با آگاهی و پرسیدن و اطلاع پیرامون موضوع باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار