رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سه شهر کاشمر، کوهسرخ و نیشابور در استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 16 April 2022

به گزارش تابناک رضوی، دکتر محمد پهلوان با بیان اینکه مراجعه بیماران بستری و سرپایی در خراسان رضوی روندی سینوسی دارد، افزود: بر اساس این گزارش در حال حاضر چهار شهر بردسکن، فیروزه، قوچان و کلات در وضعیت نارنجی و به جز بینالود که در شرابط آبی قرار دارد، سایر شهرهای استان نیز دارای رنگ زرد کرونایی هستند.

وی ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکارهای پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه نمایند و از خود درمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

دکتر پهلوان افزود: خوشبختانه با تلاش مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طی یک روز گذشته هیچ موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه ثبت نشد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار