رییس دانشگاه یزد از دانشجویان واکسن نزده بعنوان اصلی‌ترین معضل فعلی این دانشگاه و مانع بزرگی برای بازگشایی کامل کلاسهای درس اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 17 April 2022

دکتر عباس کلانتری روز یکشنبه به ایرنا گفت: متاسفانه اغلب دانشجویان ما دز سوم واکسن کرونا را تزریق نکردند و بر اساس آمار اخذ شده حدود ۵۰ درصد هم دز دوم واکسن را تزریق نکرده اند.

وی ادامه داد از روز شنبه ۲۷ فروردین کلاسهای رشته ها معماری و منابع طبیعی در مقطع کارشناسی برای همه ورودی ها بازگشایی شده و دانشجویان این رشته ها در کلاس درس حاضر شدند.

وی زمان آغاز کلاسهای فنی و مهندسی و علوم پایه را دومین شنبه اردیبهشت ماه اعلام کرد و دلیل تاخیر را کامل نشدن پایش دانشجویان اعلام کرد و ادامه داد: تزریق دز سوم واکسن کرونا برای ورود به خوابگاه الزامیست و از دانشجویانی که دز سوم تزریق نکرده اند تعهد تزریق هفتگی تست پی سی ار اخذ خواهد شد.

وی با درخواست عاجزانه از دانشجویان برای تزریق دز سوم واکسن کرونا گفت: از همین امروز ارسال پیامک به دانشجویان آغاز میشود و دانشجویانی که واکسن دز سوم نزده باشند به هیچ عنوان در خوابگاه اسکان داده نخواهند شد چون یک دانشجوی بیمار می‌تواند عده زیادی را درگیر کند.

بیش از ۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه یزد تحصیل می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار